Često postavljana pitanja

Kako da pronađem proizvod koji mi treba?

Do proizvoda koji tražite možete doći na dva načina: 1. pregledom kategorija iz glavnog menija ili 2. pretragom. Pregled kategorija podrazumijeva listanje kategorija iz glavnog menija na vrhu naše stranice. Primjera radi, ako ste zaniteresovani za muške motive prevucite kursor na meni Muški modeli, pa odaberite tip majice, te pregledajte artikle koji će se pojaviti. Pretraga podrazumijeva pronalaženja proizvoda na osnovu karakteristične ključne reči – najčešće naziv motiva ili model. Upišite ključne reči u predviđeno polje za pretragu i kliknite dugme za pretragu. Dobićete listu proizvoda koji odgovaraju zadatim ključnim riječima.

Kako da kupim nešto sa majičica Internet prodavnice?

Koraci: 1. Izaberite proizvode koje želite da kupite, 2. Popunite i pošaljite narudžbenicu.
Izaberite proizvode koje želite da kupite, tako što ćete ih ubaciti u korpu. Proizvode ubacujete u korpu klikom na dugme ‘Dodaj u korpu’ pored željenog proizvoda. Kada završite sa izborom proizvoda, otvorite stranu za pregled korpe i kliknite dugme ‘Narudžba’. Popunite formular za naručivanje i kliknite dugme ‘Pošalji narudžbu’.

Šta je korpa?

Korpa je virtuelni objekat na našoj Internet prodavnici, koji Vam omogućava da kupujete po istom principu kao i sa ‘pravom korpom’. Osnovna uloga korpe je da izaberete proizvode koje želite kupiti. Dok pregledate proizvode na sajtu možete ih ubaciti u korpu klikom na dugme ‘Dodaj u korpu’. Na taj način izabrani proizvodi biće zapamćen kao Vaš izbor. Ubacivanje proizvoda u korpu Vas ne obavezuje da taj proizvod kupite, a moguće je i izbacivanje proizvoda iz korpe. U svakom trenutku možete pregledati sadržaj svoje korpe klikom ikonicu “korpa” koje se nalazi u zaglavlju sajta.

Kada ću dobiti naručene proizvode na adresu?

Naručeni proizvodi se isporučuju preko brze pošte i budu isporučeni najduže u roku od 3 radna dana.

Kako se plaća naručena roba?

Naručena roba se plaća pouzećem – plaćate kuriru prilikom isporuke robe.

Koliko iznosi trošak dostave?

Cijena dostave iznosi standardno 5 KM po pošiljci, bez obzira na veličinu pošiljke.

Da li isporučujete u druge države?

Trenutno smo u mogućnosti da robu isporučimo samo u okvirima Bosne i Hercegovine. Sve izmjene po ovom pitanju biće objavljene na našoj Internet prodavnici i na našim web sajtovima.

Šta da radim ako mi stigne oštećen paket ili proizvod?

Mi ulažemo maksimalan trud da sva roba prije isporuke bude detajno pregledana i bezbjedno upakovana. Ipak, može se desiti da iz određenih razloga ne budete zadovoljni isporučenom pošiljkom. Iz tog razloga Vas molimo da primljenu pošiljku detaljno pregledate, te da sve primjećene nedostatke što je prije moguće prijavite na naše kontakt servise, kako bismo mogli blagovremeno reagovati i izvršiti zamjenu oštećenog artikla. Reklamacije uvažavamo najduže u roku od 7 dana od dana isporuke.

Da li mogu negdje lično da preuzmem paket?

Da, naručene proizvode je moguće preuzeti nekom od naših maloprodajnih objekata. Međutim, da bismo Vam mogli obezbijediti ovakav vid preuzimanja, isto morate naglasiti prilikom kreiranja narudžbe u polju Napomena. U ovom slučaju nećete platiti uslugu poštarine. Naglašavamo da dostupnost paketa za preuzimanje u ovom slučaju može varirati i do 7 dana!

Kako da znam da je moja narudžba uspješno prosleđena?

Kada dodjete do posljednjeg koraka i kliknete na dugme Pošalji narudžbu pojaviće se prozor sa potvrdom narudžbe, brojem i detaljima iste. Zapišite ovaj broj za Vašu referencu. Ukoliko se ovaj prozor ne pojavi, znači da je došlo do greške i najbolje bi bilo da kontaktirate našu podršku na email onlineshop@mojic.com

Šta ako se predomislim u vezi narudžbe ili greškom pošaljem istu?

Naš tim će Vas u svakom slučaju kontaktirati kako biste potvrdili narudžbu. Ukoliko je došlo do greške ili ste se u međuvremenu predomislili, to ćete prenijeti našem prodajnom timu prilikom razgovora. Možete nas takođe i sami kontaktirati na neki od servisa sa našeg web sajta.

Obavio sam narudžbu prije nekoliko dana, sve je prošlo regularno, a pošiljka nije stigla. Zašto?

Mogući razlozi: 1. Niste bili dostupni kada Vas je naš tim pokušavao kontaktirati putem telefona, 2. Unijeli ste pogrešan/nevalidan broj telefona prilikom prosljeđivanja narudžbe. Na žalost, sve narudžbe koje ne budu potvrđene putem telefonskog razgovora, ne možemo poslati na isporuku. Naš tim će pokušati da stupi sa Vama u kontakt u periodu od 3 dana od datuma kreiranja narudžbe i ukoliko se u ovom periodu kontakt ne ostvari narudžba će biti odbačena kao nevalidna.